رشد ۱۲۸ درصدی سود کمپانی چینی جیلی در نیمه نخست امسال به لطف مهندسی ولوو

صبح چهارشنبه کمپانی جیلی چین اعلام کرد که در شش ماهه نخست سال ۲۰۱۷ سود این مجموعه بیش از دو برابر افزایش یافته است. دلیل اصلی این رشد چشمگیر به استقبال بسیار خوب مشتریان چینی از محصولاتی که با همکاری ولوو طراحی شده اند، مربوط می شود.
در نیمه اول امسال سود خالص جیلی ۴٫۳۴ میلیار یوان (معادل ۶۴۸٫۹۶ میلیون دلار) عنوان شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱٫۹۱ میلیارد یوان بود. با این حساب در شش ماهه اول امسال کمپانی جیلی ۱۲۸ درصد سود بیشتری را نسبت به دوره مشابه سال قبل کسب کرده است.

کل درآمد جیلی در نیمه نخست سال ۲۰۱۷ برابر با ۳۹٫۴۲ میلیارد یوان اعلام شده که این رقم نیز در مدت مشابه سال قبل ۱۸٫۰۹ میلیارد یوان بود. میزان فروش محصولات این کمپانی بین ماه های ژانویه و جولای به ۱٫۱ میلیون دستگاه رسیده که این رقم ده درصد بیشتر از هدف گذاری ها بوده است. در مدت مشابه سال قبل، جیلی موفق به فروش ۷۶۶,۰۰۰ خودرو شده بود.

پیشرفت جیلی در طول سال های اخیر بسیار قابل تحسین است. این خودروساز چینی که زمانی به خاطر کپی کاری های ناشیانه از محصولات کمپانی های معتبر جهانی و ارایه محصولات بی کیفیت شهرت پیدا کرده بود، با اتخاذ سیاست های صحیح اکنون به یک برند رده بالا در سرزمین خود تبدیل شده است.

بی تردید مالکیت ولوو و استفاده از تجارب ارزشمند این شرکت سوئدی در ارتقای کیفیت محصولات جیلی، نقش بسیار مهمی داشته است. برای نمونه سدان GC9 و شاسی بلند بویوئی (Boyue) که با نام NL-3 نیز شناخته می شود، به لطف مهندسی بالای ولوو توانسته اند به موفقیت و فروش بالایی در چین دست پیدا کنند.

کمپانی مادر جیلی که با نام گروه هولدینگ ژجیانگ جیلی شناخته …

اخبار پیشنهادی:

Let’s block ads! (Why?)