ولوو از کراس اوور XC40 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی کرد

شاسی بلند جدید ولوو به نام XC40 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس حضور داشت تا توانایی ولوو در ساخت خودروهای شاسی بلند کوچک را نیز به رخ رقبا کشانده و نظر مشتریان غربی را به خود جلب کند.

مهمترین نکته در معرفی این خودرو در لس آنجلس ارائه اطلاعات بیشتر در رابطه با برنامه جدید ولوو به نام Care by Volvo بود که XC40 اولین خودرویی است که می توان در خرید آن از این طرح استفاده کرد.
مراسم رونمایی محصولات ولوو به دست مدیرعامل ولوو هاکان ساموئلسن به همراه مدیرعامل بخش آمریکای این شرکت آغاز شد.
هاکان ساموئلسن در این مراسم گفت:
Care by Volvo یکی دیگر از دستاوردهای ولوو است که فروش خودرو به صورت آنلاین را برای مشتریان فراهم نموده و دردسرهای خرید خودرو را تا حد زیادی کاهش می دهد. بدین صورت که مشتریان با ورود به سامانه اینترنتی کمپانی، قادر خواهند بود خودروی خود را سفارش دهند و از زمان تحویل آن آگاه شوند. البته این بخش اهمیت زیادی برای خوانندگان ایرانی نخواهد داشت.
این برنامه برای بازارهای مشخصی برنامه ریزی شده و هدف این روش، آن دسته از کاربرانی هستند که به خرید آنلاین علاقه بیشتری دارند و همچنین وقت و یا علاقه رفتن به بازار و صرف زمان زیاد برای خرید یک خودرو را ندارند.

ولوو XC40 بر پایه پلتفورم ماجولار CMA ساخته شده که محصولی مشترک با همکاری جیلی است و فضای بهینه ای را نسبت به اتاق برای این خودرو فراهم می کند.
مدل های پایه این خودرو در اروپا از پیشرانه ۳ سیلندر ۱٫۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۴ اسب بخار استفاده می کنند درحالی که نسخه های ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با خروجی های ۱۸۷ و ۲۴۴ اسب بخار نیز در دسترس هستند. مشخصات مربوط به مدل های بازار آمریکا در لس آنجلس اعلام خواهند شد. ولوو تاکنون در رابطه با برنامه Care by Volvo گفته که شما قادر خواهید بود خودروی جدید را در هر دو سال با اقساط ماهیانه ثابتی که شامل مالیات، هزینه های سرویس می باشد دریافت کنید. کل این فرایند به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود و ولوو این سرویس جدید را در برخی کشورها شامل آمریکا، سوئد، بریتانیا، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، نروژ و لهستان عرضه خواهد کرد.

Let’s block ads! (Why?)