نگاهی به تاریخچه و جایگاه گوشی های سری V ال جی در بازار جهانی

نگاهی به تاریخچه و جایگاه گوشی های سری V ال جی در بازار جهانی

ال جی یک شرکت نوپا در بازار موبایل به حساب نمی آید و از زمانی که دستگاه های همراه در حال کوچک تر شدن بودند، خود را به عنوان یک نام شناخته شده در بازار مصرف مطرح کرد. با این وجود در دنیای امروزی، نام همراه های هوشمندال جی در کنار رقبایی قدرتمند قرار گرفته که این سازنده کره ای را به چالش فرا می خوانند. البته این امر به این معنی نیست که این شرکت همراه های هوشمند غیر پرچم دار تولید نمی کند بلکه این دستگاه ها، کانون تمرکز ال جی را تشکیل نمی دهند و با توجه به تعدد رقبای چینی در این رده ها می توان تصمیم ال جی را منطقی دانست.
با این تفاسیر باید گفت که گل سرسبد شاخه ال جی موبایل، تلفن های همراه سری V هستند ولی این سری چگونه به وجود آمده و چرا این شرکت به وجود این سری نیاز داشته است؟ این مقاله پاسخی به سوال های یاد شده است و به ما یادآور می شود که مدیریت درست می تواند سرنوشت یک برند را تعیین کند.

آغازی برای V
در سال ۲۰۱۴ بازار تلفن های همراه هوشمند با چالشی بزرگ تر از پیش روبرو شده بود. شرکت های بزرگ یکی یکی در حال مواجهه با فشاری بودند که پیش از آن مرسوم نبود. از نوکیای قدرتمند تنها یک نام باقی مانده و شرکت هایی مانند سونی گوشه گیر شده بودند. اچ تی سی با اقتدارِ سابق فاصله زیادی داشت و ال جی همچنان در گوشه رینگ سر را بالا نگاه داشته و به دنبال روشی برای نفوذ به بازار و دل مشتریان سرسخت آن می گشت.
مدیران این شرکت می دانستند که یک نام و طراحی جدید می تواند مانند زنگی در گوش کاربران نواخته شده و توجه سرهایی که به سمت های دیگر بازار چرخیده بودند، دوباره به سوی ال جی بازگرداند. سرانجام شایعات داغ شد، سری جدید محصولات ال جی در …

اخبار پیشنهادی:

Let’s block ads! (Why?)