سلطه اپل و شیائومی بر بازار گجت های پوشیدنی

[unable to retrieve full-text content]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با توجه به آن که در چند سال اخیر گجت های پوشیدنی همچون ساعت های هوشمند از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده است، حالا به تازگی گزارش های جدیدی از سوی موسسه تحقیقاتی IDC منتشر شده است که نشان می دهد دو شرکت اپل و شیائومی نسبت به سایر برندهای تکنولوژی در زمینه فروش و عرضه گجت های پوشیدنی هوشمند جلوتر هستند و بسیاری از رقبای قدرتمند خود نظیر سامسونگ، ال جی و هواوی را در این زمینه کنار زده اند.
بازار گجت های پوشیدنی هوشمند در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ میلادی، رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته داشته و در این بازه زمانی سه ماهه یک رشد و افزایش ۱.۸ درصدی را در مقایسه با سه ماهه قبل از آن تجربه کرده است به گونه ای که محصولات و گجت های پوشیدنی هوشمند در این مدت بالغ بر ۳۲ میلیون دستگاه گجت هوشمند در جهان به فروش رفته است.
آمارهای منتشر شده برای فروش گجت های هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ میلادی با یک رشد ۲۱.۷ درصدی در مقایسه با مدت مشابه خود در سال گذشته که ۲۶.۳ میلیون دستگاه بود، توانست به کاربران و کارشناسان فعال در حوزه …