پروسه و تصمیم گیری جالب وزارت ارتباطات به قطع سرویس های پیامک تبلیغاتی منجر شد

[unable to retrieve full-text content]

داستان پیامک های تبلیغاتی سال هاست در کشور ما باعث شکایت و اعتراض کاربران است و در همین راستا بارها و بارها تصمیماتی به مانند مسکن ها برای این مشکل اتخاذ شده که هیچ کدام آنچنان که باید و شاید راهگشا نبوده اند. اما به نظر وزارت ارتباطات کمر به رفع این مشکل بسته و قصد دارد آن را به صورت پایه حل کند. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم نتیجه تصمیمات و بررسی های اخیر چه شده است.
وزیر ارتباطات سه روز پیش در توئیتر خود اقدام به برگزاری نظرسنجی از کاربران نمود که در آن از کاربران خواسته شده بود با توجه به کارگر نبودن روش های قبلی مانند مسدودسازی شماره های مزاحم، لغو دستوری موقت توسط اپراتورها و بسیاری موارد دیگر، راهکاری واقعی ارائه دهند.

نتایج این نظرسنجی به صورت شکل بالا توسط کاربران پیشنهاد شده بود که در آن ۵۹ درصد کاربران خواستار محدودسازی تعداد این پیامک ها بوده و در حدود ۲۷ درصد نیز به استفاده از روش های دیگر تبلیغات را پیشنهاد کردند.
دو روز بعد آذری جهرمی با اشاره به نظر مردم، اعلام کرد که جلسه ای ویژه با کارشناسان این حوزه جهت جمع بندی و تصمیم گیری برای ساماندهی پیامک های …